Volgens critici moeten scholen weer terug naar het rijtjes stampen. “Erg onverstandig,” vindt hoogleraar Marja van den Heuvel-Panhuizen. “Je zet 40 jaar verbetering van het rekenonderwijs toch niet bij het oud vuil?” J/M 2009
Categorie: Rekenen, basis en vervolg
Powerpoint basisvaardigheden Rekenen
Dit is de PowerPoint voor de training basisvaardigheden Rekenen. Het is o.b.v. actuele ontwikkelingen veranderbaar. Alle plaatjes en afbeeldingen zijn ivm portetrechten verwijderd. Het is alleen voor persoonlijk gebruik en niet de bedoeling om te gebruiken in eigen trainingen en[…]Lees verder
Staartdelen of happen? Eerst informeren, dan discussiëren
Staartdelen of happen? Eerst informeren, dan discussiëren. Didactief 2009
Powerpoint basisvaardigheden Rekenen
Dit is de PowerPoint voor de training basisvaardigheden Rekenen. Het is o.b.v. actuele ontwikkelingen veranderbaar. Alle plaatjes en afbeeldingen zijn ivm portetrechten verwijderd. Het is alleen voor persoonlijk gebruik en niet de bedoeling om te gebruiken in eigen trainingen en[…]Lees verder
Staartdeling rekent lekker of toch niet?
Staartdeling rekent lekker of toch niet? Volkskrant 2009
De Ontwikkeling Van Het Rekenonderwijs
De Ontwikkeling Van Het Rekenonderwijs. Samenvatting. De gelukkige rekenklas. T. Braams & M. Milikowski (Red.) Uitgeverij Boom, Amsterdam ISBN 978 90 8506 615