Mediëren van cognitieve functies tijdschrijft TIB

Artikel uit het tijdschrijft TIB, geschreven door Floor van Loo en Emiel van Doorn. Kinderen worden op school op allerlei terreinen uitgedaagd: cognitief, sociaal, motorisch, emotioneel, affectief, communicatief. Voor elk ontwikkelingsgebied zijn er onderwijsmethoden en begeleidingsprogramma’s beschikbaar. Wat als deze[…]Lees verder

De Ontwikkeling Van Het Rekenonderwijs

De Ontwikkeling Van Het Rekenonderwijs. Samenvatting. De gelukkige rekenklas. T. Braams & M. Milikowski (Red.) Uitgeverij Boom, Amsterdam ISBN 978 90 8506 615

Mediërend Leren artikel 1 Praxisbulletin

Dit is het eerste deel van 2 artikelen in het Praxisbulletin waarin ingegaan wordt op de inhoud en achtergronden van Mediërend Leren. Het tweede deel gaat over de praktische toepassing van Mediërend Leren.

Mediërend Leren artikel 2 Praxisbulletin

Dit is het tweede deel van 2 artikelen in het Praxisbulletin waarin ingegaan wordt op de inhoud en achtergronden met de nadruk op de praktische toepassing van Mediërend Leren.