Hierbij suggesties voor de uitvoering van de masterproef. En ook aan welke eisen een masterproef en de presentatie moet voldoen en een hulpmiddel voor reflectie.
Categorie: Module 3 Medierend Leren
Deficiënte Cognitieve Functies bij de informatieverwerking
Dit is het evaluatieformulier van de training Mediërend Leren module 3. Svp invullen en meenemen op de laatste trainingsdag.
Cognitieve Kaart leeg
Een lege cognitieve kaart tbv eigen analyse van materiaal, opdrachten en taken.
Differentiatie-mogelijkheden, evaluatieschema IE
Dit is de PowerPoint voor weekeinde 5 (vrijdag) van module met als onderwerp Gedrag en Mediërend Leren.
Reflectiemodel format
Hier vind je de PowerPoint voor het weekeinde Transfer en transcendentie. Lees je van te voren in, mbt dit onderwerp. En denk er aan om een USB-stick mee te nemen.
Persoonlijke evaluatie en reflectie tbv de training
Reflectie-model: gemedieerde leerervaringen Doel: Een hulpmiddel om eigen (onderwijs)activiteiten (lesgeven) te analyseren en te reflecteren. Het geeft antwoord op de vragen: – hoe ver is mijn mediërende interactiestijl ontwikkeld, – welke gedragingen moet ik mij meer eigen maken?