Reflectie-model: gemedieerde leerervaringen Doel: Een hulpmiddel om eigen (onderwijs)activiteiten (lesgeven) te analyseren en te reflecteren. Het geeft antwoord op de vragen: hoe ver is mijn mediërende interactiestijl ontwikkeld? welke gedragingen moet ik mij meer eigen maken?
Categorie: Theresia Eindhoven module 2
Cognitieve kaart leeg tbv analyse van materiaal spel leerstof
Cognitieve Kaart leeg schema t.b.v. eigen gebruik.
Spelenlijst StiBCO waar wordt mee gewerkt
Dit zijn de spellen die door StiBCO gebruikt wordt t.b.v. de ontwikkeling van kinderen/jongeren. Al deze spellen zijn geanalyseerd op basis van de cognitieve kaart. Het is belangrijk dat je zelf ook deze analyse maakt en beoordeelt welke mogelijkheden jij[…]Lees verder
Cognitieve Kaart ingevulde schema
Cognitieve Kaart ingevulde schema te gebruken als hulpmiddel voor het invullen van de eigen Cognitieve Kaart.
Lichaamstaal
Enkele artikelen mbt lichaamstaal.
Individueel Ontwikkelingsperspectief
Een format voor een handelingsplan, plan van aanpak en/of individueel ontwikkelingsperspectief (OOP).