Artikel uit het tijdschrijft TIB, geschreven door Floor van Loo en Emiel van Doorn. Kinderen worden op school op allerlei terreinen uitgedaagd: cognitief, sociaal, motorisch, emotioneel, affectief, communicatief. Voor elk ontwikkelingsgebied zijn er onderwijsmethoden en begeleidingsprogramma’s beschikbaar. Wat als deze[…]Lees verder
Categorie: Dynamic Assessment training Tzuriel
Beveiligd: A Joint Review of Three Books on Dynamic Assessment
Er is geen samenvatting, omdat dit een beveiligd bericht is.
Mediërend Leren artikel 1 Praxisbulletin
Dit is het eerste deel van 2 artikelen in het Praxisbulletin waarin ingegaan wordt op de inhoud en achtergronden van Mediërend Leren. Het tweede deel gaat over de praktische toepassing van Mediërend Leren.
Per test de centrale cognitieve functies
Per test de centrale cognitieve functies.
Mediërend Leren artikel 2 Praxisbulletin
Dit is het tweede deel van 2 artikelen in het Praxisbulletin waarin ingegaan wordt op de inhoud en achtergronden met de nadruk op de praktische toepassing van Mediërend Leren.
Informatie tbv de training Dynamic Assessment D. Tzuriel
Een handige bijlage tbv de voorbereiding van de training Dynamic Assessment van Prof. Dr. David Tzuriel.